Bestuurslid worden

Elke zaterdag worden er bij de vereniging Scouting Malden diverse en uitdagende opkomsten aangeboden aan de jeugdleden van de groep. Het groepsbestuur geeft sturing aan de vereniging op diverse vlakken met als doel het gezond en florerend houden van de vereniging.

Heb je interesse om bij het bestuur te gaan, dan word je in eerste instantie algemeen bestuurslid binnen het bestuur van de groepsvereniging van Scouting Malden. Als algemeen bestuurslid wordt er van je verwacht dat je samen met de andere bestuursleden de vereniging bestuurt in brede zin en dat je je bezighoudt met verschillende leuke projecten. Daarnaast vragen we je om actief deel te nemen aan de maandelijkse bestuursvergaderingen en de maandelijkse overleggen met alle teamleiders. Totaal kost dat ongeveer 4 uur per maand.

Als nieuw bestuurslid vragen wij van jou:
  • Jouw onderschrijving van de doelstelling en het huishoudelijk reglement van Scouting Malden en Scouting
  • Een minimale leeftijd van 21 jaar
  • Bereidheid tot samenwerking met andere vrijwilligers, zowel binnen als buiten het bestuur
  • Aanwezigheid tijdens activiteiten van de vereniging op regelmatige basis
  • Communicatieve vaardigheden (in woord en geschrift)
  • Enthousiasme en inzet voor deze functie
  • Geldige VOG (kosten voor onze rekening)
Lijkt het jou leuk om deel uit te maken van een groot en gezellig team van andere betrokken en enthousiaste vrijwilligers? En lijkt jou leuk om in deze inspirerende functie binnen het bestuur een plezierige en leerzame vrijetijdsbesteding te helpen bieden aan kinderen en jongeren? Kom dan vooral eens kennismaken bij onze groep. Om een afspraak te maken, kun je een e-mail sturen naar info@scoutingmalden.nl.