Groepsacties

Elke week wordt er door de stafteams van alle speltakken weer gezorgd voor een leuke en uitdagende opkomst voor alle jeugdleden. Dit is echter niet mogelijk zonder geld. Daarom heeft Scouting Malden een aantal financiële acties om geld op te halen om de groep draaiende te houden.
Er zijn een aantal grote acties met een hoop voorbereidingswerk en een aantal kleinere acties. Sommige acties worden uitgevoerd door de hele groep inclusief jeugdleden, andere acties door stafleden en weer andere acties met veel hulp van ouders.
Een aantal van onze belangrijkste financiële acties staat beschreven op onze website:
Daarnaast is het ook van groot belang dat onze blokhut en omgeving met enige regelmaat onderhouden wordt. Daarvoor wordt elk jaar de Klusdag georganiseerd, waarop alle stafleden, bestuursleden, Plusscouts, maar juist ook alle ouders van harte welkom zijn!
Kijk vooral eens rond op de website om op de hoogte te zijn van al onze acties. Wilt u ons ondersteunen bij één of meerdere acties? Stuur ons dan vooral een e-mail via info@scoutingmalden.nl. Alle hulp is van harte welkom!