Scouts

Stanprogramma's maken

De Scouts gaan vier keer per jaar op kamp. Er zijn twee weekendkampen, waarvan de Scouts over het algemeen één keer bij de blokhut slapen en één keer op een ander terrein. Daarnaast is er de jaarlijkse Trektocht met Pinksteren. Dit kamp is een trekkers-kamp van 3 dagen, waarbij de Scouts een mooie tocht lopen, afgewisseld met vette, originele en uitdagende posten. Aan het eind van het jaar gaan de Scouts op zomerkamp naar een ander terrein. Dit kamp duurt 8 dagen (en 7 nachten).
Het is natuurlijk altijd handig om te weten wat je mee moet nemen op kamp. Hieronder vind je een aantal algemene paklijsten voor alle verschillende kampen van de Scouts. In grote lijnen is deze elk jaar hetzelfde, maar uiteraard kan er elk jaar weer iets veranderen. Daarom stuurt de staf jullie elk kamp een goede versie van de paklijst.

Oude Kampboekjes

Het zomerkamp van de Scouts heeft vaak een thema. Dit thema wordt elk jaar bekend gemaakt in het kampboekje. Daarnaast staat in het kampboekje alle informatie die je nodig hebt voor het kamp.
Hieronder vind je de kampboekjes van de afgelopen 4 jaar: