Explorers

Programma's maken

Bij de Explorers is de staf niet meer verantwoordelijk voor het programma voor de opkomsten en kampen, maar daar zorg je als jeugdlid zelf voor. Het programmaformulier helpt je erbij om alle aspecten (de benodigdheden, de kosten en alle zaken die geregeld moeten worden) voor het programma overzichtelijk op een rijtje te zetten.
E-mail dit ingevulde formulier uiterlijk op maandagavond naar de Explorerstaf, zodat zij ruim de tijd hebben om er nog naar te kijken en eventueel te helpen. Daarnaast is het belangrijk dat materialen die nodig zijn voor een opkomst of kamp uiterlijk op woensdagmiddag 12.00 uur bij het magazijnbeheer zijn aangevraagd, via magazijnbeheer.scoutingmalden@gmail.com.

Dropbox

Voor het verzamelen van bestanden gebruiken de Explorers Dropbox. Hier kun je alle bestanden vinden voor het programma, voor kampen en andere zaken.
Weet je niet hoe het precies werkt? Vraag dan één van jouw mede-Explorers of stafleden om hulp.