Vrijwilliger worden

Vrijwilligerswerk binnen Scouting Malden voor jou

Hoewel er heel wat vrijwilligers rondlopen bij Scouting Malden, kunnen wij alle hulp goed gebruiken! Ben jij een enthousiaste en daadkrachtige vrijwilliger, op zoek naar een nieuwe uitdaging, waarbij je de mogelijkheid krijgt om betekenisvol te zijn voor de ontwikkeling van kinderen? Vind je het leuk om samen met andere vrijwilligers maatschappelijk jouw steentje bij te dragen? Ben je bovendien een paar uur in de week hiervoor beschikbaar, dan zijn wij op zoek naar jou!

Er zijn veel verschillende opties voor vrijwilligerswerk bij onze groep. Vind jij het leuk om kinderen een leuke en onvergetelijke tijd te geven door met een enthousiaste groep stafleden leuke en uitdagende spelprogramma’s te verzinnen? Dan is staflid worden wellicht wat voor jou!
Lijkt het je leuker om op de achtergrond bezig te zijn en wil je onderdeel van het bestuur worden? Of vind je het leuk om te klussen? Dan zijn er ook veel mogelijkheden!
Plezier en enthousiasme zijn de belangrijkste aspecten om bij ons als vrijwilliger bezig te zijn. Kijk bij interesse vooral eens verder op deze pagina en in dit vrijwilligersmenu voor een omschrijving van de taken als staf- of bestuurslid bij Scouting Malden.