Hoogte contributie

Vanaf het moment dat een kind lid wordt van Scouting Malden moet er contributie worden betaald. Contributie wordt betaald per kalenderjaar. Start uw kind later dan het begin van het jaar, dan hoeft u maar een deel van de contributie te betalen.

SPELTAKKEN

CONTRIBUTIE p.p.p.j. (2024)

Bevers
€154,00
Welpen
€229,00
Scouts
€261,00
Explorers
€263,00
Plusscouts
€32,00
Met de contributie betaalt u voor alle opkomsten, maar tegelijk ook voor alle kampen. Hoe ouder de speltak, hoe hoger de contributie wordt. Dat heeft te maken met het aantal kampen dat er plaatsvindt per jaar per speltak.

Betalingswijze

Contributie kan alleen worden betaald via de bank. Als uw kind lid is geworden, ontvangt u in januari een jaarcontributierekening via SOL (Scouting OnLine), het e-mailsysteem van Scouting Nederland. U dient vóór 1 april te betalen, omdat wij alle lidmaatschappen aan Scouting Nederland en regio Zuid-Oost Nederland (ZON) in april betalen.

Restitutie

Lidmaatschap stopzetten is op elk moment mogelijk. Hoe dit precies werkt, kunt u of bij de hier terugvinden. De opzegtermijn is 3 maanden. Daarna kan restitutie plaatsvinden.

Tegemoetkoming

Als u extra financiële ondersteuning nodig heeft, zijn er vanuit de gemeente verschillende financiële regelingen. Kijk bijvoorbeeld eens op de website van Heumenstegoed.