C I B

Wat is het cib

Binnen Scouting Malden kennen we al lange tijd een “Commissie Intern Beheer”, kortweg “CIB” genoemd. Het CIB zorgt binnen Scouting Malden voor de uitvoer van periodiek onderhoud, correctief onderhoud (reparaties) en technische projecten in en rondom onze blokhut “De Wervelwind”.
Het CIB zorgt ervoor dat onze blokhut en het buitenterrein door het hele jaar heen in goede staat blijft en organiseert tevens ook twee keer per jaar een grote Klusdag, waarop we met alle vrijwilligers van de groep een heleboel (onderhouds-) klussen uitvoeren. De realisatie van de nieuwe kampuurkuil, of de vervanging van het dak of de voordeur van het gebouw zijn recente voorbeelden van projecten die het CIB voor de groep tevens ook realiseert.
Martijn van Hal neemt vanuit het CIB ook deel aan de stichtingsbestuur-vergaderingen om het bestuur van de stichting te adviseren op gebied van materiaal- en gebouwonderhoud, noodzakelijke projecten en bijbehorende (meer-jaren) plannen en budgetten.

Leden cib

Bij Scouting Malden bestaat de vaste kern van het CIB uit:
  • Lid:
Martijn van Hal
Wouter Gijsberts
Ton van Nistelrooij
Daarnaast zijn er nog een aantal mensen die het CIB regelmatig ondersteunen bij specifieke projecten of het onderhoud van de blokhut.