Regio-activiteiten

Baden Powell Mars

De Baden Powell Mars, ook wel BP-mars genoemd, is een wandeltocht die ieder jaar wordt gehouden rondom de verjaardag van Lord Baden Powell, de bedenker en oprichter van Scouting wereldwijd. Deze wandeltocht wordt georganiseerd door regio ZON in samenwerking met vrijwilligers van één of meerdere groepen uit de regio.
De wandelmars bestaat uit drie verschillende afstanden (5, 10 en 15km), zodat er voor elke speltak een uitdaging in zit.
Helaas is de mars door omstandigheden het afgelopen aantal jaren niet doorgegaan. Echter zal de wandeltocht dit jaar weer plaatsvinden in Nijmegen. Kijk voor de actuele informatie over de BP-mars op de site van regio ZON.
Binnenkort vind je hier nog meer informatie over andere regioactiviteiten van regio ZON.