Rommelmarkt

Eén van de belangrijkste financiële acties voor Scouting Malden is de jaarlijkse rommelmarkt. Tijdens de rommelmarkt verkopen we allerlei mooie spullen. De volledige opbrengst gaat naar de club, waarmee we bijvoorbeeld tijdens zomerkampen met de kinderen een leuke activiteit kunnen doen of wat extra onderhoud aan onze blokhut kunnen uitvoeren.
De rommelmarkt vindt altijd plaats op de eerste zaterdag van oktober in en rondom onze blokhut. We verkopen van alles: van kleding en servies tot aan fietsen en tuinspullen. We nemen alleen géén witgoed en meubilair aan.

Heeft u spullen voor de rommelmarkt? Dan kunt u die in de week vóór de rommelmarkt ’s avonds bij ons inleveren. U kunt spullen dan ook door ons bij u thuis laten ophalen. Daarvoor kunt u telefonisch een afspraak maken met “…” via “06-…”. U kunt ook een e-mail sturen naar: rommelmarkt@scoutingmalden.nl.

Over exacte data en tijden komt t.z.t. meer informatie op onze website.

algemene info

Divider