Groeien

In de tussentijd was ook het ledenaantal aanzienlijk gegroeid. Waren er in 1985 nog maar 54 leden, in 1992 had zich dat al verdubbeld. Ook was de groep uitgebreid met de bevers, de speltak voor jongens en meisjes van 5 tot en met 6 jaar. De exacte datum hiervoor is niet teruggevonden, maar in “De Grote Loef” van maart 1989 wordt deze speltak uitgebreid voorgesteld. Bevers worden welpen en kabouters; welpen en kabouters worden verkenners en gidsen, verkenners en gidsen worden wanneer zij de leeftijd van 15 jaar bereikt hebben rowans en sherpa’s. Dit laatste gebeurde in het najaar van 1992. De nieuwe speltak werd op 19 april 1993 bij Scouting Nederland ingeschreven onder de naam RSA 648 (d.w.z. dat de Maldense Rowan en Sherpa Afdeling als 648e RSA groep bij Scouting Nederland ingeschreven staat).