Vaderdag-actie

Elk jaar op de derde zondag in juni is het weer zover: Vaderdag. Rond die tijd van het jaar is het vaak weer prachtig weer; bij uitstek dé gelegenheid voor gezinnen om de barbecue weer tevoorschijn te halen en de vaders nog iets meer te laten stralen achter de barbecue op deze mooie dag! Vanuit deze combinatie is binnen onze groep het idee ontstaan voor een Vaderdag-actie. Sinds enkele jaren verkopen wij in de weken vóór Vaderdag rijkelijk gevulde barbecue-pakketten. Inmiddels behoort deze Vaderdag-actie tot de vaste financiële acties van Scouting Malden.

Wij stellen elk jaar weer een leuk pakket samen, waarmee u voor relatief weinig geld een goed gevuld pakket ontvangt en daarnaast onze groep enorm steunt. Onze ambitie is altijd om de inhoud van het pakket zo divers mogelijk te maken en zo ieder wat lekkers aan te bieden.
Hoewel het elk jaar weer een verrassing is, bevat het pakket in de basis altijd een aantal verschillende stukken vlees, een sausje, een drankje en wat andere leuke aanvullingen vanuit onze sponsoren. Daarnaast bieden we tegenwoordig ook vegetarische pakketten aan!
Deze actie wordt voor een groot deel mogelijk gemaakt door ondernemers in en rondom Malden, die ieder op hun eigen manier een bijdrage leveren aan het pakket. De inhoud van de BBQ-pakketten is elk jaar weer anders, omdat onze sponsoren ook elk jaar weer veranderen. Onderaan deze pagina staat een overzicht van onze vaste sponsoren van de afgelopen 3 jaar.
Vanaf eind mei zijn de BBQ-pakketten bij ons te koop. Om een pakket te kopen, stuurt u een e-mail naar info@scoutingmalden.nl. met het aantal pakketten dat u wilt en maakt u het bedrag over naar onderstaand rekeningnummer o.v.v. ‘BBQ-actie Sc. Malden’ met uw naam erbij vermeld.
U kunt uw pakket de zaterdag vóór Vaderdag op komen halen bij onze blokhut. Daarnaast is het ook mogelijk om uw bestelling aan huis te laten bezorgen (tegen een kleine extra vergoeding) in de gemeente Heumen, Mook, Molenhoek, Groesbeek en Nijmegen.
Meer informatie over de exacte data, tijden, inhoud van het pakket en de prijzen komt t.z.t. meer informatie op onze website.

Onderstaande sponsoren hebben ons vast gesteund bij deze actie de afgelopen jaren:

algemene info

Divider