Verhuur

Op zoek naar een locatie voor het kamp van jouw (scouting)club, school of groep? Dan is onze blokhut ‘De Wervelwind’ mogelijk iets voor jullie! Onze blokhut ligt in het bos aan de rand van Malden, net onder Nijmegen, en biedt plaats voor 125 personen.
Blokhut De Wervelwind

Voorzieningen

Algemeen

Op de benedenverdieping van onze blokhut vind je 4 grote lokalen. In elke lokaal staan tafels en stoelen waar je gebruik van kunt maken. De ramen zijn te verduisteren met luiken.

Keuken

In onze keuken vind je onder een grote afzuigkap een 6-pits gasfornuis en een grote oven. In de keuken bevindt zich tevens een koel-vriescombinatie, koffiezetapparaat & waterkoker, potten & pannen, bekers, borden, bestek en overig keukengerei.

Sanitair

In de blokhut vind je 2 toiletten en 2 urinoirs. Daarnaast zijn er 2 douches en een grote wastafel.

Overig

In en om de blokhut kun je gebruik maken van ons wifi-netwerk. Naast de blokhut bevindt zich een grote kampvuurkuil met vuurschaal. ’s Avonds kan er gebruik gemaakt worden van de buitenverlichting.
Plattegrond begane grond

Foto’s  binnenkant  blokhut

Foto’s  buitenterrein  blokhut

In de buurt

Huren

Aankomst  en  vertrek

Onze blokhut gehuurd? Dan heten we jullie op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur persoonlijk welkom. Op de dag van vertrek is de blokhut uiterlijk om 11.00 uur weer schoon en leeg. Andere tijden zijn mogelijk in overleg. Op de dag van verhuur heet de beheerder jullie persoonlijk welkom en krijgen jullie na een korte rondleiding een map met alle informatie en de sleutel. Bij vertrek wordt de blokhut samen met de beheerder gecontroleerd. Denk aan de eindschoonmaak, opruimen van vuilnis en vermelden van eventuele schade. Wat er tijdens de eindcontrole door de beheerder van u wordt verwacht, kunt u vinden in het schoonmaakdocument.

Mogelijkheden

Inmiddels maken al veel scholen en verenigingen gebruik van onze blokhut. In de zomer, winter, herfst of lente, door de vele voorzieningen kun je bij ons altijd terecht: voor een (school)kamp of verenigingsweekend, tijdens schoolperiodes of in de vakantie. Zelfs een lang weekend behoort tot de mogelijkheden.

Kosten

De kosten voor de huur van de blokhut bedragen €7,25 per persoon per nacht met een minimum van €145,00 per nacht (20 personen). Tijdens de verhuurperiode wordt het elektriciteits- en gasverbruik opgenomen. In de wintermaanden kunnen deze worden kosten worden doorbelast.

Daarnaast vragen wij per boeking een borgsom van €100,00. De eindafrekening vindt plaats via de bank, waarbij de borg teruggestort wordt, mits er geen gebreken zijn geconstateerd.

Post

Post en ansichtkaarten voor de kinderen tijdens de verhuurperiode kunt u sturen naar het volgende adres: Scouting, Haver 47, 6581 RB, MALDEN. Dan wordt de post persoonlijk door de beheerder gebracht.

Contact  en  boeken

Geïnteresseerd? Boeken of behoefte aan meer informatie? Neem gerust contact met ons op: verhuur@scoutingmalden.nl.